Kunnskapsbase: Faktura
Spamfilter Outlook
Innsendt av Eyvind Baadnes,
Notice
Undefined index: lastmodifiedby (./__swift/cache/3e3e6b6bb619cd1b3098249ff1a2bc7a.php:44)
Copy to clipboard:
Ida . på 21 May 2019 14:25

Sørg for å klarere at alt som kommer fra @stayon.no og @kredinor.no blir sluppet gjennom i SPAM-filteret ditt.

Tillate e-postfaktura fra StayOn gjennom spamfilter i Outlook gjøres slik:

 

1. Velg Useriøs E-post (norsk) eller Junk (engelsk) i menyen i Outlook, og velg Alternativer for useriøs e-post slik:

Outlook Junk filter

 

2. Du får nå opp et nytt skjermbilde. Klikk på fanen Avsendere du stoler på (norsk) eller Safe Recipients (engelsk) som vist her:

Outlook Safe Recipients

 

3. E-postfakturaer fra StayOn blir sendt fra mailadressen fs5@kredinor.no. Trykk på Legg til... (norsk) eller Add... (engelsk), og skriv inn @kredinor.no i feltet, trykk deretter OK.

Outlook add domain

 

4. @kredinor.no blir da registrert i listen over godkjente adresser som vist nedenfor

Outlook domain added

 

5. Trykk OK. Spamfilteret er nå ferdig konfigurert og alle e-postfaktura fra StayOn skal nå komme inn på din e-postkonto uten å bli stoppet i spamfilteret i Outlook.

 

OBS! Hvis du benytter eksterne spamfiltre, f.eks hos Google, må du gå dit og gjøre samme operasjon for å registrere @kredinor.no som en sikker avsender.


Help Desk Software by Kayako kundeservice.stayon.no/index.php?